Saturday, April 17, 2010

sabtusabti-pengenalan diri

tadi kan aku bgun awal pagi , sebab ade pejumpaan unit beuniform tahu?
awal oo aku dtg . trs grk g port biase . bgge n kembang idong aku bile "ramai" terlalu amat yg ade . adela dlm 2 org . aku ckp dgn dorg tggu yg len dlo . then muncul la lgi . tnpe segan dn silu aku pon mulekn aktiviti ikatan . tak bce doa pon . haha

da pnt trg2 kt mereka , tibe2 aku rase bepeloh n mlut rase da pucat . rpe2nye da 1 jam aku mengaja . klw x pndai gak , bgus la tu . lpas bg mereka rehat aku pon dok lek2 je sbb lg 20 min nk blek . ok fine . pastu aku antala cik pengerusi balek . n aku grk g sm trs pastu . 1 jam melepek bce bku free kt popular , 1 jam pusing2 kt living cabin . best kan ?

sampai umah je ketiak mmg msm gile ahh , bole wat perfume . mknla bubo aku beli rm3 td . promote2 . pastu aku decorate 'brg' tuk kucing aku . isnin ni birthday die . wish kan ok ? aku sayang die paham ? haha .

ade 1 bende , aku pon x paham , tp dorg lg x phm . ade org kan , aku pon xphm nape die wat camni , sbb aku x lyn die kot die kate aku sombong . adeh ape ko ni . diam2 sudah tahu . aku bengang paham ? *dah mcm ayat sir sata je  ade pape x clear jmpe je aku , ko pon bkn baik n mulia sgt tahu . aku pon mnusia biasa ade hari2 aku down paham ? jgnla wat aku betmbh x suke kt ko orait .


benci membenci n hate meng-hate sudaa tamat , i mean not in this space


formal introduction :DD

nama : biarlah rahsia :X
umur : semakin meningkat
jantina : i'm sheshe
status : taken sudaa
sekolah : smk darul ehsan *taun dpn berambus


dahdah , tu je yg patut oke :)

No comments:

Post a Comment